Annorlunda pluggande

Jag kom aldrig iväg till skolan. Det har fortsatt vara så kallt hela dagen och faktiskt i så många dagar.. jag vill gå i ide! Förtillfället sitter jag och pluggar pop och rockhistoria till vårat prov om prick en vecka. Det är inte det roligaste man kan göra men helt okej ändå, allt annat än den musikhistorian vi hade i åttan är okej..jag höll praktiskt taget på att kolavippa av den historian..konstigt nog kommer jag ihåg det mesta i stora drag och fick faktiskt MVG på det provet. Antar att det var till någon nytta då, och vem vet? Jag kanske får säga "Vad är kastratsångare" i något komersiellt frågeprogram någongång och vinna en miljon eller två. Jajaja.. till er som också ska ha provet (eller som är allmänt intresserade) kan jag dela med mig av den 2.6 timmar långa Spotify-låtlistan som våran musikfröken satt ihop till oss. Ni hittar den här!

Lite annorlunda pluggning va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0