BLAX


Efter att ha testat den här produkten i en dryg vecka och bildat min egna uppfattning bara måste jag tipsa er om den! BLAX är genomskinliga tunna plast hårsnoddar som inte ser ut att vara så mycket för världen men jag lovar er, once you go blax you never go back. Jag vill nog aldrig använda andra hårsnoddar faktiskt!

När min mamma först visade mig dessa tänkte jag direkt att de skulle gå sönder på en gång eftersom jag förbrukar ett gäng snoddar per månad eftersom mitt hår är så pass tjockt. Men vet ni vad? De är så jäkla bra! Helt revolutionerande faktsikt. Och det bästa av allt..de sliter inte på håret. Det kanske ni inte visste men det är faktum är att vanliga hårsnoddar sliter på håret och kan faktiskt få håret att gå av.

En förpackning kostar ca 75 kronor och innehåller 8 stycken, kan tyckas lite dyrt för några hårsnoddar men jag lovar att de är såå värt det. Även om jag fått mina gratis så skulle jag utan tvekan betala 75 kronor. De finns att köpa hos utvalda frisörer (inte hos min mamma ännu dock) och på Kicks. I love Blax!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0