Dance dance dance!

Hej på er mina bloggläsare (som förövrigt ökat en del på sista tiden), kan ni gissa vad jag gjort idag? Från 8.30 till 11.15 har jag haft dans med nån Peo från Dansinspiratörerna. Så nu kan vi nior allt om foxtrott, bugg och vals (njaa).. hehe. Det har varit helt okej, det är kul med rätt person och tyvärr är väll vissa rätt stela och fega men sånt får man väll räkna med va? Och så klart är vissa duktigare än andra..

Så ikväll vid 19 ska vi ha dans tillsammans med två andra skolor, som en övning inför balen helt enkelt. Och ett plus är att om man blir avprickad där (alltså att man är där) får man vara ledig en annan dag. Good stuff helt enkelt! Vet inte vilken dag dock men antar att det blir någon klämdag någondag. Säkert på skärtorsdan eller nåt.'

Hursomhellst ska jag vila lite nu, är mycket trött efter dagen som gått. Vi hörs sen helt enkelt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0