Felicia is back!

Hej bloggen, äntligen en uppdatering tänker ni nog..jag med! Till att börja med tänkte jag berätta att bilder från gårdagskvällen kommer senare i eftermiddag. Var jag var kan ni ju gissa!

För tillfället har jag min moster plus Evelina och Maja här på besök, vad jag har saknat dom! Jag har förstått att Evelina börjar bli stor nu, hon fyller ju sex år snart...vilket jag inte alls kan förstå. Hallå jag börjar bli gammal tror jag! Hursomhellst börjar hon växa ifrån prinsessåldern och har införskaffat sig en massa snygga kläder bl.a ett par sjuuukt snygga leggings som jag är så avundsjuk på - yes, ni läste rätt. 15 ½ åriga Felicia Lövgren är avundsjuk på en sex årings kläder. De är helsvarta med ett slags nitmönster på, eller det låter konstigt men jag lovar att försöka få en bild och visa er. Jag är kär i dom! Åååh sånna måste finnas i större storlek. Någonstans!

En annan sak jag inte hunnit berätta om är en annan liten kärlek, mamsen har som utvald Kérastase frisör fått en limited edition laptop. En liten vit mini-laptop med 10" skärm och vit piano lackering. Så otroligt snygg, tunn som ett snäckskal. Ganska stor skillnad att blogga från denna söta laptop än från min älskling, min hp dator med 17" skärm. Jag älskar båda, men på två olika sätt.  Det är den jag bloggar ifrån nu, men jag måste lämna er bloggläsare för ett tag. Vi hörs senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0