Måndag 10.35

I love studiedagar!

Idag har alla ytterlännässkolans elever studiedag och det känns så bra! Trodde att min förkylning gått mot sina sista dar men så är inte fallet. Den är nog värra än någonsin idag tyvärr. Den har tagit en ny vändning och nu har mina slemhinnor svullnat upp och öronen värker sjukt mycket. Ajaj.. Tur att jag är ledig idag iaf, blir så otroligt stressad av att missa lektioner. Försöker tänka igenom vad vi kan tänkas göra på lektionerna imorgon och tänker om jag kan missa dem.. tror att jag skulle må bra av det, men vi får se!

Har hursomhellst ett engelskaprov imorgon som jag pluggar inför idag, fast jag går mest på magkänslan. Vad som känns bäst liksom. Nu ska jag se en film! Måste vila.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0