NPSV C-delen - check!

Min högerhand värker, aoch! Anledningen är inte så värst svår att lista ut...våran 3 timmar långa uppsatsskrivning är nu avklarad. Och det innebär även att NPSV-veckan är över. Nu har vi bara b-delen kvar och den ska vi göra på lektionstid. Min skrivning känns okej, det känns rätt bra. Det enda jag är osäker på är om jag råkat gå utanför ämnet jag skulle skriva om. Min rubrik var "Vilka är vi?" med tema gränsland. Nu väntar vi med spänning på att få de rättade, jag vill se nununu!

En annan bra sak som hände idag är att jag fick tillbaka mitt prov från förra veckan med andra världskriget, och nu med facit i hand kan jag säga att jag är så otroligt stolt över mig själv. Och nöjd. 62/63 och MVG på diskussionsuppgiften. Big smile! Vill ni veta en annan bra sak? Har inställd no imorgon och det betyder att jag börjar 10.10 och slutar 12.10..2 timmar skola med andra ord varav 40 minuter är lunch. Och på måndag har vi studiedag. Grrreat huh? Dessutom inga läxor. Vad bra den här dagen är? Eller är det bara jag som sitter här med ett stort leende på läpparna. Det är himla bra ibland, vem har sagt att vårterminen i nian är jobbig? (eeeh, påminn mig att jag sagt det om några veckor...)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0