Onsdag

Hello bloggi,  ni anar inte hur lättad jag känner mig just nu. Typ som en stor sten som lyft från mina axlar. Äntligen (äntligen!) har jag gjort mitt prov om andra världskriget! Det blev ju uppskjutet och det kändes bra men samtidigt hade jag ju pluggat lite vare dag förra veckan för att inte det skulle bli en massa sista minuten plugg. Jag har blivit less på de där frågorna och slaget vid kursk, bastogne och allt var det var. Vi hade äntligen provet idag och det känns så där. Diskussionuppgiften, en av de viktigaste, känner jag mig väldigt osäker på. Visst, jag vet vad jag tycker men det känns inte riktigt tillräckligt ändå..hursomhellst firar jag det med no studying ikväll. Tack och lov för det.

Har haft en relativt lugn dag, var på musikal i slutet av dagen så vi missade spanskan (inga sura miner för det va? hhehe), musiken och idrotten. Perfekt! Det var Alice i underlandet goes king of pop. De hade gjort om MJ låtar med svenska texter. Vissa kändes mer konstiga än andra men de hade ju gjort sitt bästa. Plus en massa credd till tjejerna på hantverk - stil&hälsa för hår och make. Alice ger ju inte riktigt "normala" sminkningar..


Me right now! Målade på nytt nagellack igår. Det är helblått, metallicblå. Fast inte alls så lila som det ser ut att vara. Helt nytt lack från Depend, sånna ovanliga färger är bäst att bara köpa små av. Annars torkar de bara och blir inte använda. Orkar inte outfit-fota men jag har på mig pälsväst idag, fake om någon undrar. Jag älskar den, tycker att de är snyggsnyggsnyggt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0