Seven dresses

Tiden går så himla snabbt och snart är det faktiskt dags för oss 94or att ha avslutningsdans och att gå ur skolan. Så klart måste man vara ute i god tid och jag har kikat på lite olika klänningar. Är ledsen men när jag hittat min klänning kommer ni inte att få se den före själva dansen, men här är lite olika klänningar som jag gillar!


Tight långärmad klänning med en sjukt snygg rygg! Jag älskar den där klänningen även om det inte direkt är något man har på balen i nian. Från ingen mindre än Alexander Wang


Åh jag bara älskar den här färgen! Från Marchesa


Älskar den här outfiten, den snygga jackan till den gråa klänningen är så coolt! Lite udda men ändå stilfult. Från Elizabeth and James


Rosa långklänning med en del draperingar, från Matthew Williamson


S-s-s-snyyygg! Den där ryggen alltså, my god! Den kommer från Thread Social


Om den här hade varit i en annan lite starkare färg hade jag klickat hem den på direkten. Jag skulle bli så blev i den ljusa färgen. Detaljerna och strukturen på tyget är så fina ihop! D&G Dolce&Gabbana it is!


Den här godingen är en Adam

Såå, nu är jag nyfiken på vad ni tycker..något i eran smak bloggläsare?


Kommentarer
Postat av: Magda

Den lila var helt galet snygg!:)

2010-02-22 @ 18:29:29
URL: http://ljusmorker.blogg.se/
Postat av: Sofie

Den längst ner va sötast:)

2010-02-22 @ 19:42:44
URL: http://toppenbra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0