Strandsatt på Sandslån

Vilken konstig morgon det här blev.. det är -33 grader här hemma och hos min vän Fia var det tydligen -34,7 vilket är helt jävla galet omänskligt (det fick mig tillochmed att svära!).. Jag sitter hemma och kommer ingenstans. Våran bil startade inte ens, trots att vi haft motorvärmare hela natten..efter att vi försökt i 30 minuter gav vi upp och mamsen fick ringa till skolan och meddela att vi inte kunde komma till skolan. Jag brukar inte åka skolbuss eftersom mamma ändå ska den vägen till jobbet och då hade ju redan bussen gått. Så det blir en hemma dag idag då..som det ser ut nu vill säga. Ska nog slå igång någon trevlig film eller nåt i den stilen.



Försökte YouCam fota några bilder till det här inlägget men det blev bara oseriöst konstigt..som alltid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0