Studyyy

Att min familjs liv kretsar mycket omkring tennis är väll ingen direkt överraskning? Min lillebror tränar minst 5 timmar i veckan och han tävlar så ofta han bara kan. Det blir väldigt lätt att alla dras med i det. Även jag, yes..jag är faktiskt rätt bra på tennisspelare och allt sånt. Eller bra och bra? Jag känner till många spelar åtminstone. Det jag försöker få fram är att jag nu igen är i tennissvängen. Det är Young Vision Cup eller nåt i den stilen, min mamma har väldigt svårt att släppa taget så hon vill inte att jag är hemma själv så jag är med här. Dock kände jag inte för att hänga på tennishallen hela dagen så jag tog med lite plugg. Har rätt mycket stora grejer nu innan lovet (ja, vi här i norr är sist i hela världen med sportlovet!) så jag kände att det var lika bra att få bort en del. På vardagarna är jag inte så värst peppad på att sitta med läxor. Så jag har suttit här på vårat hotellrum sen 12-tiden och bockat av grejer på listan. Mamsen kände lite dåligt samvete antar jag så hon kom precis hit med en laddning gottis. En massa godis, chips, choklad och Vitamin Well. Yummie! Också kom hon med min favvis, Chicken Tasty från McDonkie..looove!

Jag ska försöka blogga mera senare, nu ska jag äta! Också hoppas jag att ni inte är helt insnöade, syftar då mycket på farmor och farfar Gunnar i Korsberga. Såg att det var riktigt mycket snö i småland! Ja, jag tänker på er alla så klart. Har ni mycket snö ute i landet, bloggläsare?

En randombild från i somras på mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0