Tisdag

Så, nu är jag tillbaka igen. Har precis kommit hem från skolan, matteprov sista timmen som jag inte alls vet hur det gick. Brukar vanligtvis gilla matte, men jag klarade inte sista uppgiften så det känns jäkligt trist..tror det var för att jag började tänka på fel sätt och låste mig där. Aja, helt ärligt så gör det mig inte så mycket om jag missar nån poäng hit eller dit på ett matteprov. Jag har alltid vetat vilket slutbetyg från grundskolan som jag kommer få i matten..och det skriver jag inte för att skryta utan jag har alltid bara vetat. Och det är ju inte bara proven som avgör sånt. Hursomhellst gick det säkert bra på resten.

Skulle egentligen haft skolfoto imorgon men det blev inställt och framflyttat till måndag vilket känns bra eftersom min klass varit sega med att bestämma vilket spex vi ska ha (OM det blir nåt dvs!). Hoppas bara att det blir på morgonen, vi har nämligen bad första timmen och alla vet väll hur snygg man blir efter klorbadning.. inte så snygg med andra ord. Felix sa att vi kommer se ut som om vi är påtända och det håller jag verkligen med om! Vi kommer ha rödsprängda ögon, haha. Sån otur vi har va? Förra fotot hade vi precis efter skoljoggen.. är det ödet eller vad?

Och tackvare att jag hade pluggdag i lördags så behöver jag inte göra några läxor på hela veckan. Yey! Ska bara lata mig och göra ingenting. ;) Nja, rättare sagt har jag ett gäng oredigerade bilder som jag tänkte ta itu med. Men det är bara kul så det är inga problems, nemas problemas som min mami brukar säga. Tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0