torsdag, fortfarande sjuk

Usch vad uttråkad jag är nu. Stannade hemma idag eftersom jag som bekant inte mår så bra, antar att det är det bästa. Även om jag hellst skulle vilja vara i skolan, fast nu när jag inte är det ska jag mest njuta. Ska nog starta någon film.

Dessutom måste jag bara förklara mig angående mina icke-bildiga inlägg. Det är bara så att på min laptop är på vift, eller så är det inte riktigt. Den hade tydligen fått ett litet virus och nu är den inte hemma eftersom jag lämnat den till mammas kompis som erbjöd sig att fixa den, samt göra lite annat trevligt. Så nu sitter jag med våran mini laptop från Eee PC i knät och det funkar bra men bilderna vill jag hellst ha på min dator. I miss you come home! hihi, nä då. Det här funkar bra det med.

Nej, film var det va?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0