Trötta hjältar?

Trodde att jag publicerat det här igår men nu ser det inte ut som om det har det..åhh blogg.se ni vet. funderar på att byta! however, det här skulle publicerats igår 16.36



Vad jag är trött! Min näsa är helt täppt och jag känner mig så ofräsch som går omkring och snörvlar hela dagarna. Och inte att förglömma hostningarna och nysningarna. Smällar man får ta om man är sjuk va?

På skolan hade vi snörugby sista timman, jag tänkte först inte vara med men det kändes som om jag skulle missat någon kul om jag inte var med så jag packade ner täckbyxor och allt sådant imorse. Det var kul och jag fick inte allt för många tacklingar, mitt lag vann stort och jag gjorde de allra flesta målen. Bra va? Eftersom jag redan vid uppvärmingen kände att det inte skulle bli någon idé för mig att springa omkring i snön tog jag en bra position vid motståndarnas mål vilket gjorde att mina lagkamrater rätt lätt kunde passa mig och sen var det bara att göra mål - score! Jag tycker att vi hade riktigt bra lagspel idag faktiskt, jag brukar annars tycka att det inte är allt för bra men vi sammarbetade bra och vet ni..det gör mig riktigt glad! Så ALLA mina klasskompisar ska ha riktigt credd för dagens gympa. Efter ett tags spelande var det ett gäng trötta och blöta 9b:are som gick mot omklädningrummen. Jag hade mest snö i ryggslutet då min jacka åkt upp vid några tillfällen också var jag blöt precis vid kanten mellan jackan och handskarna, men annars hade jag klarat mig bra. Skulle vi spela mot andra klasser skulle 9b klart vinna, eller hur?

Imorgon har vi uppsatsskrivning på NPSV och skrivningen pågår i 3 timmar, OMG! Hur ska det gå? Jag har köpt lite choklad och Bonaqua som jag tänkte ta med som proviant. Känns inte som om jag vill ha annat, värsta picnicen känns överdrivet - eller som min vän Karin skulle sagt overdriven (förresten om du läser det här Karin så måste du kyra på dig nununu! Karin har nämligen råkat ut för både vattkoppor och halsfluss..gumman! Blir nog borta i några veckor :( )

Vi får se om jag får ihop något bildbaserat inlägg till senare, har varit dålig på bilder den senaste veckan. Sorry!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0