ursäkta för ingen bloggning igår m

4a18f1d78ec510bfc96607a19e9e746e.png

Kolla varifrån!

ursäkta för ingen bloggning igår men på bilden ser ni varför. Det och trötthet. Det var nytt rekord för mig i kyla. -33,5 grader och då börjar man ju undra.. Vad är det här för ställe? Det är ju omänskligt kallt! Idag är det bara runt 10 minus men ändå. Det är helt sjukt vad hemskt väder vi har, mer än hemskt. Sitter nu i skolan och är lagomt trött, men vi har bara en lektion kvar och det är matten. Det brukar vara rätt lugnt, jag jobbar med en annan kille i min klass eftersom vi är så pass lättlärda och har inte så svårt för matte men istället för att jobba hårt och effektivt gör vi jätte lite. Typ hjälper andra eller väntar på hjälp om vi behöver det. Jaja, none of your business va?
Troligtvis får ni ingen mer bloggning eftersom jag planerar att plugga och vila när jag kommer hem. Har prov imorgon!


Kommentarer
Postat av: Sarah Danielsson

hej Felicia,. Jag heter Sarah och bor i Älvdalen i Dalarna, och jag är 13 år. Jag hittade din blogg för att jag var inne på you tube och hittade ditt klipp när du var förkyld. Jag tycker din blogg är ganska bra. Du får kolla på min blogg också om du vill, men den kanske inte är lika bra :) /sarah <3

2010-02-02 @ 17:24:03
URL: http://zeradanielsen.blogg.se/
Postat av: yasmine svarar

hihi, tackar tackar! Skynda dig till h&m, kostar bara 40 spänn! :P

2010-02-03 @ 10:11:42
URL: http://helloyasse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0