Jag älskar den här dagen!

Jag är så himla glad idag, så där genomglad och känner inget negativt alls. Jag brukar inte vara arg eller så men ibland är jag bara så less på saker och alla har vi våra ups and downs eller hur? men som sagt, idag är jag ett hundra procent nöjd med mig själv, med dagen och allt. Jag är nöjd, nöjd nöjd nanananana... Solen skiner och himmelen är helt isblå. Det är helt klarblått över hela Sandslån. Jag hade sovmorgon så jag vaknade 8.30 av mig själv (jag var alltså helt utvilad) fastän jag hade ställt min väckarklocka på mobilen på 9.00. Great day! Började inte skolan förrän 10.10 och då såg vi på Schindlers List, efter det hade jag lunch men eftersom jag inte var ett dugg hungrig då jag ätit frukost bara ett tag innan (gjorde en galet god kiwi/hallon smoothie) så tog jag en macka och efter det serverade matrådet fina allahjärtansdags-bakelser. Så söta med hjärtströssel och chokladhjärtan. När jag väntade på att nästa lektion skulle börja pratade jag med några klassisar och sedan hade vi dagens andra och sista lektion.

Efter skolan åkte jag till min mammas jobb och hämtade några varor. Har blandannat en sak att visa er men det kommer senare!

Nu ska jag lägga mig i sängen och läsa tidningar, en riktigt bra sak med att ha en frisörmamma..ni vet, när ni är hos frisören finns där en massa tidningar. Vet ni vad? På min mammas salong finns massvis med tidningar som alltid är aktuella och de kommer inte dit utan att passera mig. Jag har alltid älskat tidningar, och Magasin. Har en hög med 10 tidningar (sinnessjukt jag vet! Men de är sant!) alla är helt nya och de är allt från Cosmo, Glamour, VR, chic och Damernas Värld..aa också lite skvaller då. Ni vet vad jag gör de kommande timmarna!

Jag sa ju det, den är dagen slår allt annat! :)


Kommentarer
Postat av: SofiaLundgren.

haha, jag hade också ställt klockan på nio men vaknade också halv! ^^

2010-02-13 @ 21:18:28
URL: http://lovelovelovee.blogg.se/
Postat av: Photographs by Natalia

Kikar in och önskar dig en superbra alla hjärtans dag :)

2010-02-14 @ 15:59:16
URL: http://nataliasoder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0