Stor känns större och liten känns mindre


Ohho, titta vad som är tillbaka!

Vilken känsla, min mami kom hem med min fina Fred Perry-väska för någon timma sedan och i den fanns min älskling. Min laptop alltså! Och jag påminns gång på gång varför jag valt en sån här stor laptop. En 17"-are, mini laptops i 10" i all ära men det här slår ju faktsikt allt. Efter att ha använt en liten pyttis i flera dagar är det här som om att jag aldrig sett något större. Vad stor den är! Det känns så bra, sedan dess har jag lagt över alla bilder från kameran till min dator. Det känns riktigt bra, helt klart dagens bästa.

Skulle så klart vilja visa er alla dessa bilder som jag fotat men grejen är den att det blir för mycket, de har egentligen ingen mening. Det är bilder som jag i ren tristess fotat under helgen och under veckan, random bilder på alltifrån mig, sugrör till lillebror som ofta och gärna ställer upp på kort. Här är iaf ett par bilder!















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0