Söndagggg

Hola bloggers, long time no see som så ofta vid helgerna va? Jag hade gärna skrivit att jag pluggat hela helgen men så är tyvärr inte fallet även om jag skulle behövt det. Jag har varit hos min moster hela helgen eftersom Evelina fyllde år i veckan. Men eftersom hon hade barnkalas på Leo's lekland ägnade jag mig åt andra aktiviteter (gissa vad? hihi).

Har varken tid eller lust att blogga en massa just nu men jag kan ju bjuda på lite bilder! So, here you go!


Jag&lillebrrror visar våra rätta jag (nä då, Linus finger och min tunga är bara tristess)









Nu tar jag nya tag inför sista skolveckan innan 16 dagars ledighet (som jag verkligen längtar efter!)
Vi hörs imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0