Spoiler alert!

Okej, som de flesta kanske gissat var jag på melodifestivalens genrep igår kväll. Eftersom de var i övik känns de ju nästan självklart att åka. Och givetvis fotade jag en massa. Drygt 300 bilder, här har ni ett fåtal!


The one and only - Christer Björkman!


Öppningsnummer med 3 melodifestivaldonnor. Charlotte Perrelli i mitten, småländsk kvalité förstår ni ;)


Bidrag 1. Ola Svensson


Bidrag 2. Jenny Silver, fula kläder och fult utseende, dessutom en tråkig låt.



Bidrag 3. Linda Pritchard, uptempo disco låt i Beyoncé/Shakira-style.


Bidrag 4. Pain of Salvation, presenterade som ett metallband och trots sångarens röst väntade man hela tiden på att något skulle ske. Inte så spännande.


Bidrag 5. Anders Ekborg, musiknummer hör inte hit! Ring 099-902 05/099-202 05 om ni gillar det här men det kommer inte jag göra!


Bidrag 6. Jessica Andersson, fin ballad som ändå blir lite tråkig.


Bidrag 7. Frispråkarn, svensk hiphop for sure.


Bidrag 8. Salem al Fakir!


Dolphan rockade i Satisfaction!

Och ett ganska märkligt sammanträffande är ju att jag hamnade raden ovanför Jossan och Sofia, hur stor är chansen för det liksom?


Kommentarer
Postat av: anna

Första deltävlingen i melodifestivalen sög verkligen!!! tycker jag iaf ;o Inget bidrag man riktigt fastnade för ;(( vad tyckte du ?

2010-02-06 @ 21:03:09
URL: http://annnahh.blogg.se/
Postat av: S

haha ja jag tänkte detsamma när jag såg att ni kom och satte er precis ovanför oss! ^^

2010-02-07 @ 19:29:50
URL: http://lovelovelovee.blogg.se/
Postat av: Rosanna

sv: jaa verkligen :)

2010-02-07 @ 21:38:47
URL: http://rusanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0