NPSV del ett - check!

Första delen av NPSV är nu avklarad, eller ja..det var ett antal timmar sedan. Nästan precis 10.30 la jag ihop mina papper och la tillbaka penna och sudd i min lillow (haha, skumt internt skämt). Jag tror att det gick rätt bra, eller åtminstone känns det så. Fast läsförståelse är ändå lurigare än t.ex matte, där finns ett riktigt svar och en uträkning man bör göra men på svenska finns det oftast flera vägar till rätt svar eller vägar som leder en till ett bra svar men inte det rätta. Det bästa är att det är gjort och nu laddar jag inför 3 timmars skrivning av uppsats 8.10 på torsdag. Funderar på om tilltugg och snacks är överskattat eller nödvändigt för att orka, eller ska vi duka upp en hel picnic där i sal 2? Idag på 90 minuters skrivningen hade jag bara dryck, Vitamin Well Care och Bonaqua (looooove!) och jag drack typ max 3 klunkar. Onödigt! Fast jag var ändå inte värst, en kille i min klass hade en hel termos med kaffe och enligt honom drack han en sisodär 5-6 koppar. Helt galet!

Den här veckan när jag har råkat ut för världens förkylning (har jag sagt det? Har min värsta förkylning någonsin!!) så har jag "tagit ledigt" från allt plugg. Har kollat igenom mina framtida veckor och märkt att min enda ledig helg fram till lovet är den kommande helgen som knappt är fri den heller. Men som tur är har vi studiedag på måndag, lärarna - jobba jobba jobba!


Kommentarer
Postat av: Anonym

HejHej!

Snygg blogg! Kolla gärna in min !

vad ska du göra idag då ? :)

2010-02-10 @ 14:41:31
URL: http://jossaahn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0