25 januari

Hej på er, bloggläsare. Måndag igen. Det har inte varit en speciellt jobbig dag i skolan, dock tog sista lektionen ganska mycket kraft. Vi såg en väldigt hemsk film där en kvinna som överlevt koncentrationsläger under andra världskriget berättade sin historia. Usch, mår så dåligt av allt detta och blir bara deprimerad när jag ser Historieboken som jag dessvärre måste läsa. Jag har jätte svårt att förstå att detta har hänt och på fredag har jag prov vilket betyder att jag vill vara påläst och ha koll. Det vore ganska olikt mig att inte ha det ju.

Förhoppningsvis om allt går som det ska får ni en comeback av Dagens KSF som tyvärr runnit ut lite ur sanden. Dessutom har jag fixat lite annat till er. Återkommer med det.

Men om vi ska ta något roligt också! En av jordens underbaraste och bästaste människor har födelsedag, min söta vän Amanda Schill. Man fyller bara femton år en gång! Synd bara att du är en sisodär 100 mil bort så att jag inte kan krama dig och gratta dig på riktigt. Har försökt ringt också men det var bara telesvar, men ett gulligt meddelande från Amanda dock. Saknar dig Mandisen! Sjukt mycket, övermycket! Ha den bästaste födelsedagen gumman, looooovee!


Kommentarer
Postat av: SofiaLundgren.

ja usch! tyckte verkligen inte om att se alla likhögar, hängningar och allt det där hemska. fyfan!

2010-01-25 @ 20:30:22
URL: http://lovelovelovee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0