Alla dessa dagar

Hej på er. Måndag igen!

Jag började dagen med idrott där vi gjorde planering (jag+A har lektion med 7a vecka 5 och med klassen en gång till lite senare) sen hade vi handboll som Hanna ledde. Vi hade riktiga positioner med så det blev lite invecklat och det är synd att vissa inte vill spela som ett lag, men jag antar att det är sånt man får stå ut med eller?

Sen har dagen gått snabbt. Vad snällt att vi har rätt lugnt schema på måndagar. Man behöver liksom det, mjukstart.

Känner inte för att skriva så mycket idag. Är sjuk och känner mig trött. Ska nog leta upp närmsta filt och vila lite, kanske se någon film? Vi hörs senare bloggisar!

Kommentarer
Postat av: Anonym

svar: Jag vet faktiskt inte^^

2010-01-18 @ 16:26:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0