Bad hair day!

Morfar fyller år idag så nu ska vi iväg och äta tårta och fika och sånt gottis, fast ärligt talat är jag egentligen inte så mycket för tårta. Är inte så förtjust i grädden, det sitter i från förr när jag var allergisk mot mjölkprodukter osv. nu är jag bara överkänslig. However, så äter jag bara tårta för stämningens skull. Förutom när jag själv gör tårta till min födelsedag, det blir alltid galet gott! Chokladpudding for the win. :D


Och som ni ser var inte mitt hår lika medgörligt som igår, bad-hair-day for sure! Rätt lat är jag också, vaknade vid halv 12 så jag kände inte för att duscha idag. Dessutom ryktas det om att mitt hår ska slingas senare och då svider det som tusan om man har helt nytvättat hår. Men tro inte att jag är en ofräsching, haha, det värsta jag vet är otvättat hår. Jag gjorde några flätor (både inbakade och vanliga) och drog ihop det till en knut rätt högt på huvudet. På med lite fina håraccessoarer så var det fixat. Tur att det finns nödlösningar va? Ska ladda upp nyårsfyrverkerier senare, vi hörs då. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0