Details






Detaljer. Det är detaljerna som gör helheten, det snygga.

Photo 1 en snyggsnygg ring från märket OXXO (finns att köpa på bl.a M&Q) som jag börjat använda rätt flitigt på sista tiden. Jag tycker att stora ringar är bland det finaste som finns och även om det är snyggt med stora lite rockiga svarta ringar är det verkligen inte min stil så det skulle bara se fånigt ut på mig. Det gäller att hitta saker som passar ens egna stil.

Photo 2 Min älskling. Åhhå vad snygg den är. En stor klocka i herrmodell. Stora klockor är också bland det finaste som finns och det mina vänner höjer en hel outfit. Trust me or you'll miss the point.

Photo 3 Ny lackerade naglar! Behöver jag säga något mer? Tror inte det utan det räcker med att säga att jag älskar nagellack och allt som hör till. Jag är precis som Maria Montazami när det kommer till sånt, utan nagellack känner jag mig naken rädd och exposed. Och det är sant. Eller kanske inte rädd men utan tvekan naken. Lacket är färgen "Glamourama" från H&M. Toksnyggt!


Kommentarer
Postat av: NP

Klockor är faktiskt riktigt snyggt! (:

2010-01-14 @ 15:31:42
URL: http://rawrbby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0