Felicia

Fjortonde januari, 14/1-10. F-dagen. Felix&Felicia-dagen. Och för att tala klarspråk - min namnsdag. Jag tycker att man ska fira så mycket som möjligt och gillar att uppmärksamma namnsdagar. Dessvärre har min nya almanacka inga namnsdagar inskrivna vilket gör det svårare att komma ihåg alla namn. Men min egna dag har jag koll på. 14 januari är dock inte lika bra som 29 juni men tillräckligt bra för att göra en tråkig mitt-i-januari dag lite roligare. Tack alla för alla grattis hälsningar - och grattis alla Felix&Felicior (känner dock ingen annan Felicia men jag känner två Felix. Schill och Gradin - så grattis på er :D )

Bilden är förresten jag från nyårsafton.


Kommentarer
Postat av: Magda

Grattis!:)

2010-01-14 @ 18:17:31
URL: http://ljusmorker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0