Time flies

Jag bläddrade igenom mina olika album med bilder, insåg då att det är exakt ett år sedan jag åkte till Gran Canaria på semester. Det är faktiskt helt sjukt vad tiden går! Ett år! Och det betyder också att jag haft min fina laptop i exakt ett år, japp fick det samma dag som vi åkte. Därför kommer här ett litet bildspecial från den resan!


Första dagen gjorde jag misstaget att sola i pilotsolglasögon, de har glas som reflekterar väldigt mycket vilket resulterade i ett rejält bränt ansikte. Näsan,pannan och kindbenen var lika röda som en kokt kräfta. Det var värre än vad bilden visar!


Mina gullisar! Lillebror Linus och kusselusse Evelina :)


Jag lite kylig efter dopp i pool. Tur att jag hade massor med solglasögon med mig.


Jag älskar den här bilden!





Vi byggde oss ett litet sandslått också ;)

Ja, det var en riktig charterresa. Hihi, fast vi åt inte en massa buffé eller gjorde alla guidade turer. Men jag tycker att om man åker till Gran Canaria så ska det vara lite lite charter. Visste ni att de dessutom spelade in programmet "Charterhjältar" som gick på Kanal5 på vårat hotel och de spelade in samtidigt som vi var där faktiskt. De intervjuade min mami och min moster men den tog de aldrig med i rutan. Rätt kul var det ändå, att se programmet i efterhand!

Ooh nu blev jag förresten extremt sugen på min en riktigt god maträtt! Chicken enchilada som jag åt flera gånger där nere. Så otroligt gott! Me gusta mucho, hehe. Ni vet, jag är ju proffs på spanska ;)


Kommentarer
Postat av: elin

Har man ett riktigt intresse så kan man jämföra och då förstår man nog varför vissa väljer t.ex. dans på schemat.

2010-01-21 @ 21:26:45
URL: http://elinomhus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0