Nytt rekord!

Första skoldagen. De flesta har som jag "vänt på dygnet" och sover betydligt länge än 6.20 som jag klev upp imorse. De flesta brukar vara trötta den första skoldagen och oftast många dagar innnan man kommit in i vanliga rutiner, somliga är alltid trötta. Jag är inget undantag, men jag brukar alltid se till att vara någorlunda "fot for fight" till skolan men idag har jag verkligen varit off. Väldigt mycket. Jag somnade nog inte förrän runt halv tolv igårkväll och för vissa av er låter det inte speciellt farligt men för mig som är rätt  sömnberoende blir det jobbigt. 20 minuter mindre än jag behöver och jag blir snabbt trött dagen efter. Idag har jag varit tröttare än någonsin, galet trött. Tillochmed så trött att jag somnade när jag kom hem. Det har aldrig hänt!

Kallt har det varit också, nytt rekord idag igen. -33 grader vilket är sjukt för kallt. Jag har tillochmed fotobevis på min mobiltelefon om ni inte skulle tro mig, kan lägga upp bild senare. Hade tänkt att visa er en dagens outfit på min klädsel för kylan. Haha, det är ju lätt nu när jag har stativet men när jag kom hem kände jag bara för att slita av mina tiiighta jeans som jag pressat på mig imorse. Tog ett par strumpbyxor under men jag ska säga en sak till er, det är ingen vidare bra idé när man har jätte tighta stela jeans. På mig hade jag även en vanlig baströja, stickad kofta PLUS en pälsväst. Vad gör man inte? Enligt Sofh skulle kylan hålla i sig (och bli värre!) en vecka till. Jag tror att vädret har PMS eller nåt i den stilen.

Hursomhellst var klassen som vanligt, några nya frisyrer men annars samma gamla vanliga. Snyggaste frisyren har Sofh skaffat sig. Hon hade fint hår innan också men nu är det riktigt snyggt! Hon kan det där hon, hihi.

Nu ska jag sluta blogga, märker att det här blir ett dåligt inlägg och jag bara svamlar. Imorgon ska jag fixa lite roligare läsning.

Kommentarer
Postat av: rosanna

okej! Tack så mycket :) <3

2010-01-09 @ 17:51:54
URL: http://rusanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0