Fridays great

Hello boys and girls. Har haft en vikarie-fredag och förstår fortfarande inte varför vi inte kunde haft inställt..rätt irriterande att behöva sitta och man känner att man gör saken bara för att sitta av tiden. Man är väll i skolan för att lära sig saker och jag anser att om man inte lär sig något kan man lika gärna vara hemma!

Som jag berättat tidigare har mittinatta ikväll och finalen spelas tydligen klockan 01.00 och jag hoppas givetvis på att "9b goes 80s" spelar då. Nikon batteriet laddas och jag ska så klart fota en massa! Förhoppnigsvis har alla spelande lagmedlemmar klurat ut riktigt snygga outfits. Jag ska naturligtvis hejja en massa men vad jag ska ha på mig har jag inte riktigt bestämt ännu. Tror inte att jag kör hela vägen ut med en outfit i Susan Lanefelts kniiip anda men något ska jag väll få till?

Okidoki nu ska jag äta lite mellanmål och måla naglarna - gissa vilken färg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0