Little miss sunshine?













Wow! Vilken glad tjej! Ursäkta men jag fotade dessa bilder i lite stress när jag precis kommit hem och precis innan jag satte mig ned för att skriva inlägget nedan. Är egentligen inte på så mycket bättre humör nu eftersom jag så fort jag öppnar historiaboken börjar tänka på Auschwitz koncentrationsläger. Hemskheter och visste ni förresten att det är idag exakt 65 år sedan soldaterna hittade just det lägret och hjälpte judarna ur det hemska? Precis på dagen!

Bilderna blev heller inte så värst bra märker jag nu, de är lite suddiga eftersom jag fick ha ett högt ISO för att inte behöva få konstigt ljus av lampa + blixt men insåg nu att mitt hår istället ser lite gult ut. Men så är icke fallet och jag är ledsen för det, men de är bilder åtminstone. Idag har jag på mig...

Jeansleggings (design by Sofia Johansson) + brun tunika med volang och fickor (kommer dessvärre inte ihåg varifrån den kommer då jag klippt bort lappen eftersom den kliade) + Svart bolero-aktig koftsak

Vill ni veta en annan sak? Idag har jag absolut ingenting i håret! Det är helt fritt från allt, vilket är rätt ovanligt eftersom jag har svårt att hålla mig från hårspray. Hihi, inte för att jag är den som tokstylar mitt hår. Men ändå! Mitt hår mår faktiskt bäst så här, naturellt! :)


Kommentarer
Postat av: sofie s

svar: jaa! på att sätt så är det inte orättvist, men om jag kunde så skulle jag vilja höjja mina betyg också

2010-01-27 @ 18:37:38
URL: http://gulrandigt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0