Powernap? Skulle inte tro det

Åh, jag älskar torsdagsmys! Jag kan nog inte vara mer tacksam för att provet blev flyttat till onsdag, inte för att jag inte har pluggat (för det har jag) utan för att jag aldrig skulle orkat plugga ikväll. Kände mig så otroligt trött efter att jag skrivit det där tidigare inlägget så jag tänkte att jag "bara" skulle vila lite. Pluggade in ett par hörlurar i öronen (relax-playlist) och la mig under mitt varma duntäcke. Ungefär en och en halv timme senare rycker jag upp och hör min mobiltelefon ringa, förstod inte vad som hände då men insåg snabbt att jag somnat - något jag i stortsett aldrig gör. Det händer typ max tre gånger per år att jag somnar innan själva nattsömnen. Det var skönt då men nu ångrar jag det, har gått omkring i en dvala sen dess. Att jag dessutom kom på att jag har en sisådär 350 sidor att läsa på 26 dagar gjorde inte saken bättre. Och faktum är att hälften ska vara läst inom 12 dagar så jag har en del att göra. Inga lugna puckar här inte. Nada es fácil, inget är lätt. La vida no es fácil, livet är inte lätt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0