Sthlm

Min mamma är i Stockholm i helgen, Kérastase har kurs-event för utvalda frisörer. Hon brukar inte vara borta från oss så mycket så jag antar att hon känner lite skuld, jag tycker inte att hon behöver ha det alls men vem tackar nej till en massa gottis? Mamsen kom hem i torsdags med 3 proppfulla kassar med en massa trevligheter, så det går absolut ingen nöd på Linus och mig. Trots att det är jag som står för matlagningen, hehey. Men jag saknar min mamis, fast hon kommer ju hem imorgon!

En annan person som är i huvudstaden är världens bästa Sofhia Stridsman, världens vackraste Fia :) Fast jag känner bara till en Sofhia Stridsman också, men jag är säker på att om jag visste om två skulle hon ändå vara den bästa. Hursomhellst, hon är i Stockholm för att kolla på skolan som förhoppningsvis blir hennes trygget de kommande åren. Jag hoppas verkligen att allt går bra för dig och är så stolt över dig! För er som missat henne rekomenderar jag att kolla på youtube. Sofhia Stridsman, remember the name!

Jag har varit vaken i drygt 2 timmar så jag antar att det är dags att äta frukost. Om jag får välja väntar jag gärna ett tag innan frukostätningen, vi hörs lite senare :)

Kommentarer
Postat av: yasmine

När pallrar du dig hiit dååå?

Miss u soo much babe!

2010-01-24 @ 13:29:53
URL: http://helloyasse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0