Sunday

Söndag lika med slappdag. Dagen då det är okej att gå omkring i slappkläder och rufsigt hår, dagen helt utan ansträngning. Jag laddar även om på söndagar. Laddar för en ny vecka och gör t.ex fotbad ansiktsmask, inpackning och sånt. Söndagar är alltid mina dagar. Idag klev jag upp vid halv nio och vet ni? Det är så himla skönt att inte sova bort hela dagen. Jag menar, klockan är bara runt ett och jag har redan hunnit med en hel del. Gjort bort en läxa tillexempel! Förstår ni? Nu är ju hela dagen kvar som jag kan ägna åt andra saker. Visst är det skönt att sova och ha sovmorgon men jag blir väldigt stressad av att en hel dag har gått och man inte har fått något gjort. 

Dessutom börjar jag bli sjuk! Min mormor var uppe hos min moster i Umeå med mina kusiner Eve och Maja och kom tillbaka med en rejäl förkylning. Jag antar att hon smittat mig men det kan även vara Karin som varit riktigt sjuk. Så jobbigt! Jag har verkligen inte tid att vara sjuk den här terminen, jag har aldrig haft tid att vara sjuk men den här terminen har vi en massa nationella prov och en massa tester. Fast det var rätt länge sedan jag var förkyld nu, annars brukar jag vara det väldigt ofta men nu är det väll dags igen. Typiskt! Känner hur det spränger i huvudet och jag är jätte täppt i näsan. Typiska symtom för mig..

Vi får se om vi hörs senare men nu ska jag dricka en massa te. :)

Kommentarer
Postat av: NP

Sv; Tack så mke, jo det får bli frågestund på nån snubbe som vet mer än mej, jag har ingen som hellst aning (; Men jag får se hur det blir som:D

2010-01-17 @ 19:28:59
URL: http://rawrbby.blogg.se/
Postat av: Sofie

svar: tack för att du skrev:) Jag väljer absolut inte efter vad någon annan väljer , jag vill gå media för att jag vill bli ljud tekniker, men på industri trä finns det ganska mycke jobb(: osv. skulle bara behöva ett till val=/

2010-01-18 @ 15:42:12
URL: http://toppenbra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0