Trettonde i första

13 januari. Redan! Det är inte långt kvar tills vi 94:or ska ha bestämt oss inför de tre kommande åren. Jag tänker inte skriva en lång uppsats om vad jag känner men jag kan säga att jag åtminstone har bestämt mig. Tack och lov för det!

Slutade vid halv fyra och var då riktigt trött. Sista lektionen var idrott och det var faktiskt kul, vi hade innebandy och mitt lag vann (Y). Tror det blev 12-7 och tillochmed jag gjorde mål. Alla utom Frida gjorde mål i mitt lag och det var riktigt bra jobbat. Födelsedagsbarnet Jesper gjorde min målpassning så tack och grattis. Man blir så taggad när man spelar så, om man sitter på bänken och sen när man ska ut på planen igen. Då är man laddad med energi, japp tro det eller ej men tillochmed jag blir en tävlingsmänniska då. Jag skulle nog kalla mig en bra lagspelare, för mig är det viktigt att alla i laget känner sig sedda och får veta när de gör något bra. Därför är jag rätt hes när jag haft idrott och vi haft lagsporter. Skriker och hejjar som bara den!

Jag vill också förtydliga att jag har nolltolerans mot anonyma kommentarer, det är anledningen till att jag inte godkänner dom. Alltså inte för att jag "är för feg för att godkänna anonyma kommentarer". Haha, det skulle vara ett skämt om någon trodde det om mig. Vågar ni stå för vem ni är så godkänner jag allt, så länge det inte är kränkande eller opassande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0