Uno dos tres cuatro

Onsdagkväll, jag är superdupermega trött och jullovet är snart helt slut. Mitt sista jullov från Ytterlännässkolan och grundskolan. Konstig känsla. Imorgonbitti börjar jag min sista vårtermin i grundskolan. Sista första vårterminsdagen. Mina dagar har varit fyllda men ändå tomma, har tomma känslor. Känner inte för att skriva om det här i bloggen men med mig är det åtminstone ingen fara. Ni har inget att vara oroliga för. Här kommer dock några få bilder från tidigare dagar!

I lördags var vi i Sundsvall och handlade golv och tapeter, men vi kom även hem med lite andra prylar.

 
Linus kände för att testa nya "DJ HERO", rätt svårt men kul. Hihi, jag är bäst på Disturbia!


Förutom underkläder och en tunika kom jag hem med det bästa kamerastativet som finns bortsett från sånna för proffsfotografer för 7000 kr, det resulterade i ett gäng skumma bilder. Blandannat denna ovan (som den mest normala..)

Lillebror körde Jackson-style i mjukiskläder.


Också har jag varit med om nytt personligt köldrekord, -30,5 grader vilket är sjuuukligt kallt. Snälla, ta mig från Sverige! Rädda mig, någon. Det var idag en liten bit ifrån mitt hem. Farligt kallt! Mitt förra rekord var förra vintern, -27,5 grader. Men nu har jag upplevt riktig kyla.

Nu ska jag nog leta fram mitt duntäcke och placera mig under det, fick några bra böcker i julklapp och jag känner för att bädda ner mig och läsa lite. Vi hörs imorgon när jag kommer hem från skolan, see you then.


Kommentarer
Postat av: SofiaLundgren.

snyggfelicia! :p

2010-01-10 @ 20:58:28
URL: http://lovelovelovee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0