Mittinatta igår!

Jag har försökt blogga hela dagen men tyvärr har blogg.se inte fungerat..som vanligt! Typiskt! Och nu har de gjort om så allt är mycket konstigt.

Igårkväll och inatt var jag på Bollstahallen och stöttade mina klassisar, dessvärre var jag klassens enda supporter och min röst är väll inte jordens kraftfullaste - men jag gjorde mitt bästa och peppade vårat lag 9b goes 80s att komma så långt som tvåa. Finalen som spelades någon gång efter 01.00 förlorades mot Flower Power Team 8a efter sudden death. Grattis till er men 9b bevisade vilket lag som var bäst. Extra härligt var det ju att vinna över kära Ewlverkeet fjortiiwzarna 9a. De vann bäst klädda och det var verkligen rätt pris till dom. Alla sminkade med överdrivet mörk foundation och idomin. Orkar inte ladda upp alla bilder men för er intresserade finns bilder på min facebook eller min bilddagbok!


Vet inte hur mycket 80-tal det här är men Jesper skötte sig på planen.


Viggo var en riktigt fjorteezboi med ett tjockt laget smink, rosa sprayat hår och snoddar runt benen!


9b goes 80s for the win! Ni gjorde mig stolta och spelade bäst av alla lag. Tuffingar!


Sofie, Sofie, Sofia, Nathalie och Sofhia - snyggast klädda or what?


Bilden säger väll allt? 19-0 mot Team 6an..utklassning for sure.


Nathalie dribblade bort Viggo plättlätt ;)


Bäst klädda - fast Marielle hade redan bytt om till normala kläder. Elverket!

Vi vann alltså mot alla förutom vinnarna 8a. Jag behöver väll inte ens säga att jag var riktigt trött när jag kom i säng runt halv 3 tiden...


Kommentarer
Postat av: SofiaLundgren.

Du var en jättebra supporter Felicia! Hörde dig nog när jag stod och "coacha" vid avbytarbänken (;

2010-01-31 @ 19:09:31
URL: http://lovelovelovee.blogg.se/
Postat av: ingrid [ingridpetersons.blogg.se]

ja, blogg.se är riktigt långsamt :o

2010-01-31 @ 21:59:04
URL: http://ingridpetersons.blogg.se/
Postat av: «PinkieLaady

Ja blogg.se är verkligen helt upp och ner nu.. hoppas dom löser problemen snart.

2010-02-01 @ 09:25:04
URL: http://pinkielaady.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0