Varför har lärarna mycket finare än oss elever?

Hej på er, har haft en helt vanligt skoldag där jag slutar 12.10 förutom att jag, Karin och Fia spenderade lunchrasten uppe vid lärarnas kontor och arbetsrum. Precis vid ingången där de har sitt väntrum för föräldrar eller andra människor. De har mycket finare och bekvämare möbler där än i uppehållsrummet och efter att vi ätit lunch och kopierat ett gäng papper satte vi oss där och bläddrade i en gåtbok. Haha, fick höra sen av några klassisar att elever inte brukar få vara där men ingen sa till oss iaf. Visst de flesta lärare stirrade på oss men bara två frågade om vi väntade på någon. Vi sa bara att vi satt där för att vi kände för det och att vi faktiskt inte väntade på någon.

Jag har förövrigt fotat dagens outfit men bateriet tog slut så nu är det på laddning och så fort det är redo ska jag visa er, jag lovar!

 





Så länge får ni nöja er med dessa Youcam bilder, sjukt dålig kvalité men jag antar att det är bättre än inget.

Trevlig fredag på er, äntligen helg!


Kommentarer
Postat av: Sofie

Ja det är skit skönt med helg!:)

2010-01-15 @ 17:36:59
URL: http://toppenbra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0