10 Det här visste ni inte om mig!


  • Jag tycker att väldigt många saker är äckligt,och mår dåligt av bl.a alla insekter, när jag har torra händer&fötter och korv för att nämna något på en lång lista
  • Jag kunde skriva mitt namn när jag var tre år, så mitt svenska stipendium kom inte som en stor överaskning för min familj som förstod på en gång att det var mitt namn de skulle ropa ut.
  • När jag var liten sa jag Nollrand, istället för Norrland.
  • Jag är sjukt rädd för att ha glömt saker, så jag måste alltid försäkra mig flera gånger om att jag t.ex packat med rätt saker eller att min mobiltelefon är med.
  • Jag hade en överenskommelse med min pappa "halva vägen var", som funkade så att om jag inte gillade maten som serverades behövde jag bara äta halva portionen eftersom jag åtminstone skulle ge det en chans - dock har det inte hjälpt ett dugg då jag fortfarande vid 16 år ålder är väldigt kräsen när det gäller mat.
  • Jag har grönt kort, vilket är ett slags körkort för golfspelande men jag har inte spelat sedan pappa dog eftersom jag inte varit redo - nu är jag dock sugen på att ta upp det igen.
  • Jag har aldrig druckit alkohol, rökt eller snusat, och har inga planer på att börja heller!
  • Jag hade svart hår när jag föddes, men blev snabbt en lintott med super ljust hår på sommaren.
  • När jag är sjuk är det mest synd om mig i hela världen, åtminstone tycker jag det då.
  • Jag ville att min lillebror skulle heta Johan Fönsterbleck, efter programledaren Johan i Bolibompa och var jag fick Fönsterbleck ifrån har jag ingen aning om, dock tyckte mina föräldrar att det inte var en lika bra idé och gav honom namnet Linus.

Kommentarer
Postat av: AMANDA FALK

har aldirg rökt elelr snusat heller, sjukt äckligt och ska aldrig göra det!

Sv: haha legally blonde lixom :D det är sån jag är! duktigt av dig att gå ut med 320 ;-) Grattis!!

Ha en grym fredagkväll!

2010-07-09 @ 19:31:19
URL: http://amandafalk.se
Postat av: Ulrica Bylund

Du sade också steng döjjen med fruktansvärt gullig stockholmsdialekt och mycket annat underbart....lika underbar då som nu. Jag är en sådan lycklig moster. Kram

2010-07-13 @ 18:04:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0