Hola bloggers, vi kör på spanska nu efte...

Hola bloggers, vi kör på spanska nu eftersom de faktiskt är bäst i världen på fotboll ;) min familj har blivit stora Nadal-fans tack vare min lillebrors tennisintresse (och jag för att han har snyggast kläder!) så vi är mycket nöjda över fotbollsresultatet. Något jag förresten är MYCKET mer nöjd över är mina skånska favoriter som äntligen kommit och jag är verkligen tacksam över att jag sov till 10 imorse för nu när klockan har passerat halv tre är jag jätte trött. Jag ska ladda om till en jätte härlig dag imorgon, adios amigos. ¡Gracias por su visita aqui! (eller var det alli? Jag glömmer hela tiden om det är de ena eller det andra haha) BESOS


Kommentarer
Postat av: NATHALiE

Sv; Såg inte din kommentar om Åre förrens nu, måste ha blivit ngt konstigt!

Nämen vi hade jättemysigt där uppe men tyvärr missade vi ju chokladfabriken dåra :(

2010-07-13 @ 01:23:21
URL: http://saranathalie.blogg.se/
Postat av: NATHALiE

Sv; Vet inte vad det är för konstigt som har hänt på blogg.se nu men jag har inte sett några av dina kommentarer förrens nu! :o jättekonstigt!

2010-07-13 @ 01:24:30
URL: http://saranathalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0