Söt avslutning av veckan.

Jag plus the gang har precis avslutat veckan med vodkapasta (Gottgottgott som alltid när mästerkocken Catta lagar mat) till middag och glass i stora lass framför en feelgood-film som var bra men slutet var väldigt abrupt (det heter så va? när något slutat helt tvärt och lite oväntat?). För er nyfikna såg vi filmen "It's complicated" med Meryl Streep och Alec Baldwin (och en annan gubbe med grått hår som jag glömt namnet på) i huvudrollerna. Den kan ni se om ni känner för en sån där smårolig mysfilm som jag gillar, jo förresten gubben är Steve Martin som jag tog reda på genom fantastiska Google - vem behöver kunskap när vi har Google två klick bort? Skämt o sido (heter det verkligen så?) så älskar jag kunskap. Kunskap är makt men Google är toppen ibland.


Min glassportion och jag måste betona att jag blev nöjd med själva uppläggningen här. Det är B&J Half Baked och det vita är som ni kanske förstår vanilj. Ovanpå har jag torkade hallon, krossad Oreo och pärlströssel. Det var en combinación de sabores muy perfecta som ni säkert förstår.

Och härmed är dagens Lomma uppdatering gjord och vi kan alla vara nöjda. Dröm sött bloggisar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0