I Båstad glassar man bäst!

Precis som ni kunde läsa här idag så var jag på finalen av Swedish Open och det var riktigt kul faktiskt, trots mitt bristande tennisintresse. Men vi hade så himla bra platser förstår ni. Egentligen hade vi inte tänkt att gå eftersom alla biljetter var helt slut men så chansade vi och gick fram till en biljettlucka och frågade, tanten sa att det fanns två platser lediga A-läktaren och vi tog dom direkt - det var de bästa platserna vid VIP-läktaren och där vi satt var det massor av vip-folk med så där trivdes jag och min mamma. Jag gillar ju sånt glassigt!


Käraste mamma var nöjd med våra topp-platser.

Robin Söderling!

Nicolas Almagro


Jag är osäker på erat intresse för fler bilder så jag tror att det räcker med dessa, vi hade grymma platser helt enkelt och spanjoren Nicolas Almagro vann välförtjänt på bortaplan. Jag tyckte så synd om honom faktiskt, han hade ju verkligen hela publiken mot sig hela tiden. Men mest tycker jag synd om min lillebror som vi lämnade på tennislägret imorse och som verkligen hade velat se matchen men så var han ju en kilometer bort och spelade sveriges bästa junior tennis.


En av höjdpunkterna av dagen var definitivt Hunkydory's kläder då de klädde alla funktionärer under Båstads tennisveckor. Jag älskar den verkligen! Och jag vill också ha en sån snygg kavaj, jag ska försöka hitta bättre kollektionsbilder så ni få se mer detaljerat. Det var verkligen snyggt jobbat och nu har Hunkydory kommit in på min lista med favoritmärken. Me like!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0