Sommardagar i Skåne

Ännu en gång kan jag bara ge positiva kommentarer till det här med sms/mms-inlägg men här kommer ett gäng bilder från mina senaste dagar...


Jag på stranden i Falsterbo :)

Hamnen, Lomma

Vi körde och körde och helt plötsligt hamnade vi i ett havrefält någonstans i södra Skåne.

God kycklingsallad-lunch på Gozzip i Malmö C



Vy från Aq va Gott i Lomma

Jag igår när vi njöt av kvällssolen på Aq va gott's uteservering. Det var säkert 30 grader varmt fast det var kväll!

Nu ska vi hämta upp Linus i Båstad och luncha där (klassiska pepes bodega antagligen) sedan åker vi till farmor och farfar Gunnar i Korsberga! Så jag vet inte när vi hörs men jag lovar att vi gör det och då kommer fler bilder :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0