Årets första dopp!

Hej på er kära bloggisar! Jag har verkligen vänt på dygnet och får lite ångest varje gång jag ser vilket datum det är, eller när en ny dag börjar för då inser jag att skolstarten närmar sig (med stormsteg) och att de underbara dagarna här nere tar slut. Nej usch, nu ska jag leva i nuet och njuta istället för att må dåligt för framtiden!

Har ni tänkt på hur mycket man äter när man är ledig? Jag äter iaf mycket mer regelbundet när jag är ledig. Det är rejäl frukost, lunch, eftermiddags fika, middag, efterrätt och säkert något snack mellan det. Annars när jag går i skolan äter jag lite till frukost mest för att få i mig något och inte alls mycket lunch eftersom maten är så pinsamt dålig fast middag äter jag alltid. Ikväll åt vi jättegott hos nya vänner, verkligen mat i min smak! Efter det hade vi singstar-battle och mitt lag vann - weeho!


Felix, Felicia och Amanda - vilken trio!

Men det största som hände idag måste jag ju faktiskt berätta om. Jag tog årets första dopp! Ni förstår, jag är världens badkruka och det ska vara väldigt bra förutsättningar om jag ska bada. Det var inte jätte bra förutsättningar egentligen men alla andra skulle bada och jag kände mig verkligen som en sån stor mes och jag ljuger om jag säger att allt gick smärtfritt...långt ifrån men det var rätt skönt i havet fast jag är rätt säker på att det var mitt första och sista dopp för den här sommaren. Ledsen att göra er besvikna, men att bada i kallt vatten är inte riktigt min grej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0