Ur något dåligt kommer alltid något bra

Åh fy vilken dålig bloggerska jag varit den senaste tiden, fy fy på mig! Ajabaja hörredudu! Fast det har varit rätt skönt med, men hallå? Det har varit stendött här i en vecka och det är verkligen inte acceptabelt när man ska driva en sån blogg som jag ändå gör faktiskt. Jag har gjort en massa men framförallt njutit av det underbara vädret som varit här i stort sett hela veckan. AMAZING! Men min födelsedag slog ändå allt med sina nära 30 grader och ja, jag hade en perfekt dag. Tack tack mummy och daddy för att ni gjorde som ni gjorde och fick barn på sommaren för det är verkligen det bästa av allt! Jag fick grymma presenter (vi kan gå in på detaljerna senare) och åt en massa (MASSA!) gott fika, både jag och min mamma gillar att baka och fixa så vi är väll mer eller mindre kända för att alltid ha spännande och gott på faten när det är födelsedagskalas. Är så ledsen för att jag inte fotade allt!
Men hur som hellst, här kommer lite blandade bilder från närsomhellst under den senaste tiden!
Jag, lite lagomt sjuk (hade ju magkatarr som ni minns), på midsommarafton som vi firade ute i skärgården.
Sötaste Alissa plockade blommor på min födelsedag :)
Min lillebror Linus på sin 12-årsdag i supercoola Rayban-brills som han fick av mig.
I love u mammi!
Jag känner mig så himla stark just nu. Efter en rejäl dipp med magkatarr och skitmående har jag nu i nästan två veckor bara gjort saker som jag mår bra av. Jag har bara tagit hand om mig själv och jag tror faktiskt att alla behöver sånt ibland, visst att man har sina dagar då man bara tar hand om sig själv och jag har alltid trott att det hjälpt mot stress och sånt men vet ni vad jag lärt mig? En dag räcker inte. Man behöver de här två veckorna för att bli en starkare och lugnare människa, särskilt jag som är ganska stressad på insidan och har relativt mycket omedveten press inombords.
Så nu laddar jag förfullt inför världens bästa Amanda på hela jorden besök, ja hela familjen Schill så klart men mest Amanda. Jag är så tacksam över att jag har henne, hon är en av de bästa personer jag vet och får mig alltidalltidalltid på bra humör. Dessutom ska jag försöka uppdatera bloggen mer regelbundet, men som min nya filosofi - för att jag själv vill det, på riktigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0