Snabbspolning till söndag, tack!

Jag längtar ihjäl mig till söndag! Det är 11:e juli då och vet ni vad det innebär? AMANDA KOMMER HIT! :D Ni läsare som följt mig ett tag vet att den tjejen har en sån viktig plats i mitt hjärta, jag har känt henne i hela mitt liv och jag är säker på att vi kommer hänga ihop så länge vi lever. Hon är en sån människa man inte släpper taget om, missförstå mig inte nu, de flesta människor jag släpper in på livet är sånna jag inte vill släppa taget om men grejen med Amanda är att vi kan vara flera månader ifrån varandra men så fort vi träffas är det som om vi sågs dagen innan. Dessutom har vi så kul, hon är en av den bästa som finns. Förresten saknar jag er jätte mycket allihopa, mina favorit Schillar alltså. Och på söndag är det alltså dags, så därför kan vi bara spola förbi torsdag fredag lördag och hoppa direkt till söndag. Ingen skulle vara gladare än jag.
Felix från förra sommaren, jag saknar dig med Felle!

Kommentarer
Postat av: Magda

Håller helt med dig, direkt till söndag vore bra! :D

2010-07-07 @ 21:47:04
URL: http://mestbarabra.blogg.se/
Postat av: Magda

Sv; Jajamen :D ja jag tänkte på det jag med, dom lär bli helt galna där om Spanien vinner :)

2010-07-08 @ 11:11:20
URL: http://mestbarabra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0