Gammal outfit och smygreklam.

Sommarbild och en gammal dagens outfit från några veckor sedan, tror att det kan ha varit runt 16 juni eller nåt sånt. Nu är jag en aning brunare och lite mer utvilad. Kul att min lillebror hoppade in i bilden också, han är en sån som alltid gillar att vara med på bild och han älskar uppmärksamheten (även om han inte alltid vill erkänna det). Klänningen är hursomhellst The Garden Collection från H&M och hatten är en sån man får om man köper två solprodukter till håret från Kérastase (som ni förövrigt kan köpa på min mammas salong). Lite smygreklam sådär, och nej jag har inte köpt två solprodukter för håret men som dotter till en frisör har man ju vissa fördelar - dessutom har jag redan alla produkter i Soleil-serien och de rekomenderar jag er starkt. Så! Nu har jag fått det sagt med, men faktiskt tycker jag att ni verkligen borde skynda er in och handla hos min mamma. Idag är hennes sista arbetsdag men personalen på Anybody ser till att hjälpa er om ni känner för att handla. :)

Kommentarer
Postat av: louize

Jätte söt klänning :) Var jätte fin på dig.

2010-07-10 @ 21:02:27
URL: http://papsenslillalouize.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0