2 juni :D

Okej mina vänner (ja, jag utgår från att ni inte är mina ovänner) idag är dagen många av oss väntat på i årtal. Dagen med stort D. 2 juni. Bal-dagen. Dagen för avslutningsdansen, idag är dagen. Dagen D. Min klass hade turen att få en timmes sovmorgon idag så nu väntar jag på att Sofh och hennes mama ska hämta upp mig inför två lektioner i skolan. Sedan åker vi hem och fixar allt. Hår, make-up, klänning och precis allt som hör till. Puuh! Men jag har lovat mig själv att inte stressa, stress suger!
Den som lever får se om jag bloggar mer idag men annars får ni ha det så himla bra, för det ska jag ha. Det här är en dag som jag aldrig glömmer. Time for school!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0