Bilder från igår kväll!

Kvällens konfrencierer som skötte sig mycket bra, från vänster: Sofia, Nathalie, Magda och Andreas
Cissi från hennes och Karins bildspel
Andreas som framförde eget material
Weberkvartetten! De spelade till våra framträdanden som var blandade med allt från foton, musik och teater.
Viggo och Felix (eller ska vi säga Adam och Stefan?), från deras kortfilm som de gjort med Jesper bakom kameran.
En del av Ytterlännäs årskurs nior på scenen. Ber om ursäkt för lite suddighet på de två sista bilderna, min lillebror har fotat!

Kommentarer
Postat av: Magda

Jag hatar den bilden på mig, du som är bra med kameran kan ju redigera bort mig:)

2010-06-01 @ 20:54:18
URL: http://mestbarabra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0