Fantastiskt väder som alltid på min födelsedag

HUR BRA SER INTE MORGONDAGENS VÄDERPROGNOS UT DÅ?
Det är min sweet sixteen imorgon, ja alltså min sextonårsdag och jag förstår knappt själv att jag blivit så stor så det är helt förståeligt om ni (farmor, farfar osv.) inte förstår att tiden gått så fort. Hursomhellst! Det är alltid fint väder när jag fyller år (förutom när jag fyllde 13 år då regnade det!) men imorgon blir det ju toppenkanonfantastisktväder :D Amazing och tiotusen tummar upp.
Ni kanske inte visste det men sommaren kom när jag föddes just den där förmiddagen för sexton år sedan och sommaren 1994 är oförglömlig för många svenskar och det dels för att jag fyllde år och dels för värmen (det var typ 20 grader på natten, och det ser ju att bli så imorgon med) men framförallt för Sveriges legendariska bronsmedalj i fotbolls-vm (ni kanske kommer ihåg när vi grävde guld i Ueesaaa).
Hursomhellst, jag har bakat exakt hela dagen i två dagar så jag är mer än redo för ett stort kalas imorgon och vi har öppet hus hela dagen så jag räknar med att få en massa pressys och fika hela dagen. Tack och vi hörs!

Kommentarer
Postat av: emmali

Åh, vad bra :) Verkade som att det var ett fräscht hotell också :p Har du bott där? :)

2010-06-30 @ 11:00:16
URL: http://emmaliii.blogg.se/
Postat av: Malin Pousette

Helt rätt fröken! Fast det är nog enda gången jag har använt dem för dem är ju ganska too much, speciellt eftersom att jag har dem i rosa :) Hade dem funnits i svart hade jag lätt köpt dem :)



Jasså så det var du som var tuggumipåsesamlarn :)

2010-07-03 @ 22:40:35
URL: http://www.malinpousette.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0