Jag behöver andas ny luft

Efter att ha sett den här bilden hos Cissi (hoppas de är ok att jag lånade bilden) känner jag att jag bara måstemåstemåste ner till södra Sverige. Det finns ett sug. Jag behöver de där 12 timmarna i bilen, det ger energi - tro det eller ej men att känna allt komma närmare och bara se Sverige passera förbi i 110 km/h (ehhm, okej..alla som vet vem min mamma är inser väll att hon gillar att köra liiite fortare än så). Bilden är fotad vid Tylösand som är så jäkla vackert att det finns inte. Den långa bryggan ner till vattnet, amazing. Jag behöver andas ny luft, är less på allt som heter norr.
Jag behöver se det här!

Jag lever för somrarna, och nu när sommarkänslorna kommer mer och mer blir längtan allt större. Det är liksom något som fattas inom mig. Jag behöver komma bort. Nu.

Kommentarer
Postat av: Cissi

sv: Jag förstår dig! Jag har väldigt svårt att ta in att jag faktiskt bor här, och har gjort det sen augusti, att bara ha en cykeltur på 35 minuter för att komma till Tylösand känns väldigt lyxigt.

Tack! :)



(Det är helt okej att du lånar bilden)

2010-06-05 @ 10:06:40
URL: http://adreamer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0