Jag har bara regn hos mig

Snygga bilder, yey!
Jag sitter här i min regnjacka som jag verkligen inte tänkt ha på mig idag, planen var en annan slags maskeradoutfit eftersom vi har maskeradbrännboll idag och min klass har tänkt att vinna både pris som bästa idrottsklass och pris för bästa klädsel. Nu vet jag inte hur det blir men det jag ser är iallafall grå himmel och regn - det är riktigt höstväder och inte alls så där somrigt härligt det borde vara två dagar före skolavslutningen. Då ska det vara grönt gräs och syrendoftande blå himmel. Men det är väll så det är här uppe, smällen man får ta liksom. Nu ska jag packa ner allt i min väska och sedan ta mig till skolan. Önska oss lycka till!

Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

fast lite mysigt med regniga dagar också =)

2010-06-09 @ 12:37:45
URL: http://pyttis.blogg.se/
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

åh tack sötnos! och va kul att du äger ett av mina plagg =)

2010-06-09 @ 16:34:42
URL: http://pyttis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0