Julkänslor i juni

Som ni vet hade vi maskeradbrännboll idag i skolan och trots att det regnade hade vi allting utomhus vilket faktiskt var helt okej. Min klass vann inte pris för bästklädda eftersom 9a tog det priset igen, jag tycker att jag hade fixat temat riktigt bra men eftersom alla i klassen inte är fullt så beredda på att bjuda på sig själv var vi inte så mycket utklädda (ja! Ta åt er ni som känner för det), men vi var hursomhellst det bäst spelande laget eftersom vi vann alla matcher vi spelade. Dessutom hade vi i "Julverkstan" världens bästa coach i våran mentor Malin, hon är jordens största tävlingsmänniska och tog allt på extremt stort allvar. Bra där Malin!

Fick tyvärr lite dåligt med bilder eftersom jag själv var upptagen med att skrika julsånger så att min hals tog slut när vi spelade, så även om vi inte var bäst klädda hördes vi mest och det är väll rätt typiskt för oss 9b:are. Vi hörs mest, alltid. Här är hursomhellst några bilder från slutet av dagen när vi spelat klart och hade dragkampsbattle.
Ida och Ida som var söta Clowner i 9a's clownlag.
Våran bästa coach som behövde ett rejält bröstlyft haha :)
Söta Hanna!
Clown-folk!
Har tyävrr ingen tomte-outfit men jag hade iaf en fluffig röd luva med vit kant och en matchande rock, under hade jag en kort kjol med svarta leggings. Var ju tvungen att vara mig själv lite med leggings också. Så det blev en tomteversion av min egen stil.
boyssss.
Angelica, Hanna, Nicke, Jesper och Felix (räknat bakifrån) - 9bs version av dragkampslag. Och för er som är extra intresserade av info ser ni även Lasse som är min favoritlärare, min matte/idrottslärare alltså.
Frida!
Och för er som vill bättra på julstämningen några snäpp kan klicka här för att komma till min "Happy X-mas"-playlist på Spotify som är ett totalt hopplock av allt man behöver för att bättra på julstämningen. Ja, behöver jag tillägga att julen är min absoluta favorit bland alla dessa högtider. Var ju i mitt esse när jag idag skrek ut sånger som "Hej Tomtegubbar slå i glasen..." och "tipptapptipptapp" och några andra julsånger!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0